BLACK HIENCEζ

ˊ_>ˋ杂七杂八就是生活

英文签名 英文签名

斷線的旅程:

Just because I forgive you, doesn't mean I want you back in my life. I'm letting go and moving on to someone better. 我原谅你,不代表我想要你回到我的生活。我在放手,我会遇到更好的人。



I set up a special concern to you, you can set the access permissions for me, this is the distance. [伤心] 我对你设置了特别关心,你却对我设置了访问权限,这就是距离。


来源 美图园
英文签名 分享优质美图,发现身边好事物。

评论

热度(3)